среда, 6 июля 2011 г.

სამსახური, კაქტუსი და ბოლოს ფოტოები

ახალი სამსახური ძალიან მღლის, თუმცა რაღა ახალი, ოთხი თვეა უკვე აქ ვარ. ჩემი წინა სამსახურისგნ აბსოლიტურად განსხვავებულია, მაგრამ კარგად ვარ, არადა ცვლილებების მუდამ მეშინოდა. ახალი სამსახური, ახალი თანამშრომელები, ახალი გარემო, ახალი უფროსი - თანაც კაცი:)

,,ჩემი სახლი" მოვაწყვე აქ - ჩემი კაქტუსით,წიგნებითა და ფოტოებით.

დღეში ალბათ ას წერილს ვკითხულობ და ამდენივეს ვცემ პასუხს. სოციალური კლიპის გადაღებაზე კონკურსი გვაქვს გამოცხადებული. ჯერ 12 განაცხადია შემოსული, მე ჩემი ფავორიტი მყავს, ველოდებით სცენარებს. იმედია ,,ის" იქნება ყველაზე კარგი.

ყოველ დღე მოდიან რეპატრირებული მესხები, ზოგს იურიდიული კონსულტაცია სჭირდება, ზოგს სამედიცინო დახმარება, ზოგს უბრალოდ მოსაუბრე.


ამ კვირაში გაზეთსაც ვაკეთებ,ოთხგვერდიანია, მაგრამ მაინც ძალიან ბევრი შრომა უნდა.

გასულ კვირას ახალციხის მუნიციპალიტეტის სოფელ კლდეში რეპატრირებული მესხის ოჯახში ვიყავი, ფოტოებიც გადავიღე, თქვენც გიწილადეთ:)










Комментариев нет:

Отправить комментарий