четверг, 24 июня 2010 г.

სერობიდან - სირობამდე

 
ერთი სიტყვა რაც ამ ბოლო დღეების ორომრტიალის შემდეგ თავში მიტრიელებს არის დავიღალე.
დავიღალე რადიკალი ,,ლიბერალებით".
დავიღალე რადიკალი ,,მართმადიდებლებით''.
დავიღალე იმ მოწოდების წაკითხვით, რომ დეისასძის წიგნი ვიყიდოთ ყველამო.
დავიღალე ძარღვებდაბერილი ბიჭის ყვირილის მოსმენით ,,მე შვილი მეზრდება"!!!!
დავიღალე არჩევნების წინა პერიოდით, არავინ რომ არ აქტიურობს და ფაფხურს აქტიურობას ეძახიან.
დავიღალე და ძაან მეტკინა აჩო ხაჩიძის ,,ლოცვა ძილისწინ" , რომ წავიკითხე წეღან ფეისბუქზე.
დავიღალე და ალბათ ამიტომაც უმალ ამეტირა.

გემრიელად ჩავიკითხე გუშინ, ლამის ბესტელერად (სასაცილოა) ქცეული წიგნი და დღეს დილით წირვაზეც წავედი.

ადგილობრივი ტელევიზია ,,მეცხრე არხი" საარჩევნო დებატებს აჩვენებს. მიწვეულია ნაციონალური მოძრაობის წევრი და ოპოზიციური პარტიების წარმომადგენლებიც. ჩემი გაზეთი (,,სამხრეთის კარიბჭე") ააფრიალეს და ჩემი სტატია განიხილეს. ვიჯექი, უსმენდი და მივხვდი რომ არაფრად მაინტერესებდა რას იტყოდნენ. ცოტა მერე კი ავლიპლიპდი, მაგრამ მალე გადამიარა.
დავიღალე ,,პროფილით"
დავიღალე ,,სამოთხის ვაშლები" -თ. თეთე სამოთხის კვერცხებს ეძახის:)
დავიღალე ,,ნანუკას შოუთი".
მეტყვი არ ყუყრო მერე ბატონოო, მაგრამ მე არ მაქვს უფლება რაიმე გემოვნებიანი გადაცემა მქონდეს?ჩავრთო ტელევიზორი, წამოვწვე და დავტკბე და არა ტუჩები დავიჭამო???!!!!
არ ვიძაბები, მკიდია და ეს უფრო მაღიზიანებს. ეს ჩემი ინდიფერენტულობა მაგიჟებს.
ხვალ ჩემი დაბადების დღეა.

Комментариев нет:

Отправить комментарий